יום שני, 29 באוגוסט 2011

עוד שבת של כדורגל?

המערכת הבכירה של "אהבה על הדשא",מוסרת את תנחומיה ומצטרפת בכאבה של אדון ונגר היקר השחקנים והאוהדים לבית ארסנל,על כך שנחלו הפסד צורם,לקבוצת מנצ'סטר יונטייד.
כולנו תקווה שזו הייתה מעידה חד-פעמית ושהתותחנים יחזרו לעצמם ויציגו קבוצת כדורגל ראויה לפריימרליג,אנו מאחלים לה  השתקמות מהירה,וכמובן מצרפים את אופציה לרכישת סגל המערכת הנ"ל במחיר נוח,עם פריסה ארוכה.צרו קשר.

"כדורגל משחקים משבת לשבת",החוק היבש שקבע באופן דיקטטורי,שכדורגל בישראל משחקים מסוף שבוע לסוף שבוע.
על מנת להקל על הקוראים,נרחיב ונאמר שהכוונה משבת לשבת היא שמחזור הליגה הבכירה בישראל,מתקיים ביום השבתון בישראל,וגם שבוע לאחריו באותו יום,היינו שבת,שוב תתקיימנה מחזור של ליגת הכדורגל.
רבים געגועי לדקה ה-90 וראשון בשער, היינו זוכים בליל שבת(מוצ"ש) לסקירה נרחבת  של שמונה
משחקי הליגה.מי הבקיע  מי החמיץ,למי שרקו בוז,על מי שפכו מים, מי לא יודע לשלוט בפה שלו אחרי שהוא חוטף שלוש גולים בתוספת הזמן.
 וכמובן הבונבוניירה של תחילת השבוע מדור הספורט של יום ראשון, ניתוח של כל משחק,ציון לכל שחקן,טבלאות,טורים,כרטיסים אדומים/צהובים.מי נפצע,מי שיחק,מי הפתיע, יש טבלה מסודרת,מי בראש ומי בתחתית למי יש סיכוי למי אין סיכוי למי עדיין  יש סיכוי תאורטי.
 ועפ"י אמצעיים מדעיים מדוייקים אילו יש את האפשרות להיערך בהתאם להמשך השבוע, מובילי הטבלה יכולים לצחוק על שאר הטבלה שמתחתיה אמצע הטבלה יכולים לדון על החלום לכרטיס לאירופה,
ישנה פרספקטיבה נכונה לראות עד כמה בטוחה היורדת לליגת המשנה בהפרש ניקוד לא הגיוני כבר במחזור החמישי.וההפרש בצמרת של ארבע נקודות היה לו משמעות בסוף שבוע.(בלי קשר לשיטת הקיזוז)
אותו סופשבוע חלומי הייתה עבורנו מנה גדושה של כדורגל ישר לווריד,בלי בלאגן,בלי אולי מחר נרד מקום בטבלה כי יש השלמת משחק,ואולי נרד עוד מקום בטבלה כי עוד יומיים יש עוד משחק,ואולי באמצע שבוע נראה שאנחנו מתחת לקו האדום כי עשו משחקי השלמה עד יום רביעי,  מה זה החרטה הזה?יום ראשון יש טבלה בעיתון נכון?זו טבלת האמת עד יום ראשון הבא,מה הפכו אותי לעבד כל חצי שעה לבדוק שהקבוצה שלי שהייתה בצמרת פתאום נמצאת מקום שישי.
יש סיבה מאד הגיונית שהמחזור של הליגה מתקיים בשבת,יש פנאי נפשי,יש זמן,אפשר להכין את הגוף והנפש למעמד המרומם,ללכת למשחק, משחק בית יוצאים שעה לפני,משחק חוץ בקריית שמונה עושים נופש בכינרת ואז נוסעים,
בקיצור הכול כראוי,אין לחץ,אפשר לכוון את החושים למה שבאמת חשוב ועיקרי בעולם הזה.כדורגל.
אך אבוי על האסון הכבד,שמבלבלים אותנו עם משחקי יום ראשון,ושני! 
יום ראשון ושני זה ימי שידור של משחקים בליגות האירופאיות לא?ויש גם אפילו אופציה לקבל משחקי דרום אמריקה לפעמיים...מישהו מנסה לדפוק אותנו ולהיות בטוח שזה כואב,לא שאני נגד משחקים בטדי בראשון,כי בלאו הכי בירושלים יום ראשון זה עדיין יום שבתון עם כול המליון ואחד דתות,וכמובן כי הארבעים וחמש אחוז מאוהדי בית"ר שהם לא ארסים הם חרדים ירושלמיים,ובוא לא נשכח שארסים הם ברובם מסורתיים,אז בטדי אני מאשר משחקים בימי ראשון לסירוגין,בת"א וחיפה שהם ערים בלי אלוהים, ואתאיסטיות לגמרי וכולם שם אוכלי בייקון עם שמנת ,אז לגיטימי לשחק על שבת.  

מה שבאמת חשוב זה ריכוזיות,אני רוצה להתחיל את השבוע בצורה מסודרת,אני רוצה לדעת מה קורה עם כול קבוצה,אני רוצה לדעת למי אני יכול להתקשר תחילת שבוע להגיד לו שהקבוצה שלו נראית כמו הנבחרת נשים של סוריה,בקיצור סדר אמיתי, אפילו הליגה לאומית/ארצית יום ראשון כבר הכול סגור, יש לאן להמשיך את השבוע,יש לאן להרחיב את הדיונים המעמיקים לקראת המחזור הבא,וכמובן התקווה שעד שבוע הבא הקבוצה שלי תתפוס את עצמה בידיים ותתחיל להציג כדורגל אירופאי(במינימום).

העם דורש שבת של כדורגל!.זה צדק חברתי אמיתי. ממני באמת לא אכפת לי אבל מדור העתיד,מהילדים שלנו אני דואג,
מהבן שלי שילך ביום ראשון לכיתה,וכל החברים ידברו על איך היה לקבוצה שלהם במשחק,ורק הבן שלי עפ"י רוע הגורל,ישב עם עוד חברים בצד,שקט עד שיושלם המחזור בהמשך השבוע,
זו רשעות מדרגה ראשונה!אין לב להתאחדות?מה עם החיילים הקרביים שעשו שבת בבית וחוזרים יום ראשון לשרת את אותה מדינה שמשחקת כדורגל בזמן שיש חיילים שעושים קן בעזה?.
ומה עם ליגת הלוטו המכובדת?שמשחקת בצורה כל ג'נטלמנית קבוע בימי ראשון,למה להידחף לה משבצת?
אדון הספורט ההגון קופל,שבאמת דואג שיהיה עניין בכדורסל הישראלי,צריך לספוג כזה עלבון שדורכים לו על הדרמה של פתיחת שבוע.
מה יותר הגיוני מסוף שבוע פרוע של שמונה משחקים בליגת העל,ולקינוח יום ראשון כדורסל, ושני עד שישי חדשות מירי נבו.ככה החיים צריכים  להתנהל,בלי הפתעות של אמצע שבוע,בלי יום ראשון שיגעון,יום שני עצבני.

אדם חכם פעם אמר לי את סדר העדיפויות בחיים שלו:
1.כדורגל
2.נשים
3.אוויר לנשימה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה