יום חמישי, 18 באוגוסט 2011

מוסף פתיחת העונה

פעם בימים שהכל היה טוב,לפני שהיו מנחיתים עלינו טראומות קשות של מרגול בכלא תרצה,ולפני שהיו ממנים אנשי עולם תחתון לאמן את בית"ר,ולפני שהיה חלוץ מעצבן כזה בספרד שלוקח באגוצנטריות את כל התארים של ריאל "חמודה שלי אל תבכי" מדריד.
אחד הבקרים היפים של הפגרה,היה מוסף לספורט שהיה סוקר את כל הקבוצות.סגל,סטיסטיקה,רכש,צפיות מהעונה,כמובן כל קבוצה מקבלת עמוד עם פוסטר הקבוצה,יש רישום על כל שחקני הסגל,תאריכי יומהולדת,קבוצת עבר,תפקיד,גובהה משקל, בקיצר מה לא.
עברו אותם ימים יפים והמוסף הנערץ הזה נעלם ונכחד כמו "שם המשחק" זצ"ל.
אך הבוקר בכותרות של העיתון האישי והפרטי של מר נתניהו,היה כתוב כשחור על גבי לבן "פותחים עונה 2012-2011 סיקור נרחב במדור הספורט"
מלא התרגשות אני פותח ומגלה מעט נחמה,כל קבוצה קיבלה משבצת קטנה על תסריט אפשרי לעונה,נתונים הרי עולם של מי בעלי הקבוצה למשל(למי ששכח במכבי חיפה זה אדם מבוגר וחביב לסירוגין בשם יעקב שחר ובהפועל תל אביב זה אוהד ארס של הפועל כ"ס העונה לשם מוני או לחילופין אלי טביב)
מי המאמן שמתחיל את העונה(הכול פתוח)וכמובן מי הגיע ומי עזב.
עכשיו לאחר שוק העגבניות ומלפפונים בהנחיית אדון ואלוהי שחקני הכדורגל הישראלים פיני זהבי וסגנו בתפקיד אל הים התיכון דודו דאהן,אני נשאר מבולבל כמו אוהד הפועל ירושלים שחושב שהקבוצה שלו שינתה שם להפועל קטמון,ואני עובר קבוצה קבוצה כמובן(כי מי יכול שלא לקרוא על הרכש החם של עירוני וניר ורמת השרון)
בקיצור ממני והנהלה צל"ש לשרה ביבי ושר הספורט המדע התרבות על עמודים 44-53 פחות עמוד אחד בלבד של פרסמות לעוד מסך פלזמה במבצע מטורף.לעילוי נשמת טוסטר המשלושים.
אך ליבי
אני מתנצל ואומר אני לא מכיר יותר שחקנים בליגה,מישהו יכול לספר על הודותיו של רועי קהת השחקן שכנראה יותר חשוב עבור מוטי ממני בסגל של מכבי,או אמיר עגיוב,יובל אבידור,בן בנימין,רפי עמוס בקיצר עוד שלל של אלמונים שעוטרים ללא רשותי את הליגה הטובה ביותר במזרח התיכון הדמוקרטי.
הצפיות שלי מהעונה?שבית"ר יקחו אליפות,הפועל תכבוש את אירופה ותרד ליגה,ויוסי בניון ורוסו ינהיגו את הפועל באר שבע לזכיה בגביע המדינה.
בין זה למציאות אולי מקרי בהחלט אבל זה הצפיות שלי לעונה.
וכמובן שבלייזר יוציאו מגזין על טהרת הספורט,כי שעוני רולקס בושם של ארמני ומנוי ליציע הכבוד בראשון לא הולך ביחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה