יום שישי, 19 באוגוסט 2011

אהבה על הדשא א'

יום אבל כבד נפל אמש על מדינת ישראל,דאפני "*****"ליף התארחה אצל אישות חשובה,הרב מאיר לאו,רב הראשי של מדינת ישראל לשעבר ורבה של עיר הקודש תתובב"א תל אביב.תוכן השיח בניהם הוא לא מעניין במיוחד  ולא שופך אור חיובי על המאחה השמאלנית חברתית,סיפור ארוך לקצר.דאפני "אימא שלי הפילה אותי שהייתי קטנה על שפיץ של קיר" ליף אמרה בסוף הראיון לרב המבוגר "ג'ינקס".למי שלא יודע המילה "ג'ינקס" מיועדת עבור בנות  חוצניקיות בנות 13-14 שבמקרה ששני חברות אומרות ביחד אותה מילה ,הראשונה אומרת לזולתה "ג'נקיס" וזה כביכול לוקח חלק חשוב בעולמם המורכב.
אז שוב אני חוזר ואומר,דאפני אמרה לרב הראשי לשעבר בראיון "ג'ינקס".בלי להוסיף יתר על המידה אנחנו נאחל ללא שום רצון להסטה לאלימות לדאפני היקרה שחייה היו ארוכים כמו הקריירה של אקי אבני בהווליווד.

ולעניינו.
לקראת יום הנישואין השישי שלי במספר הקרב או בא במרץ 2012.אני נזכר ביום נישואין הראשון שלנו,התחלנו אותו בבית קפה בירושלים,סיור ברחובות העיר העתיקה,ארוחת צהריים בשרית בקפה רימון,ולקינוח לאור אורות צהובים בוהקים ולקולות תזמורות של אנשי הצפון הירוקים,ואנשי עיר הבירה  הצהובים שחורים,הלכנו לערב שכולו תרבות בטדי,למפגש ליגה בין מכבי "אולי בטעות נגיע לאלופות ולא נעשה בושות" חיפה מול בית"ר ירושלים.
רגע רומנטי שנחקק בהיסטוריה הזוגית לעולמי עולמים,שני בעיות היה באירוע אחד שהגעתי עם סוודר ירוק(יותר חאקי לצורך העניין) והשני שהבאתי אישה למשחק כדורגל.מה חמור מי מה?,
נכנסנו בהתרגשות של ילדים בכיתה ד' שאבא עבד עליהם וקנה להם נעלי פקקים(שזה באמת סתם דפק ביצור ולא פקקים אמייתיים)דרך היציע המזרחי,לערך שעה לפני המשחק,ועקב חוסר התמצאות גאוגרפית ביציע התיישבנו להנאתנו באמצע היציע,עפ"י היגיון בריא שבאמצע קצת למעלה נראה הכי טוב.ובכן טעות קשה נפלה באמתחתנו,ישבנו בקן הברברים של בית"ר שהגיחו מתוך האדמה ונזרקנו ללא עוול בכפינו למרומי היציע.
למעלה פגשנו בחור עדות מזרח מהקריות שאביו נפטר והוא כמובן עקב כך חזר בתשובה שלמה,אבל מאידך גיסא הוא לא מפסיד שום משחק של בית"ר מזה שנים,האורחים שלו היו שני נקבות שהיו ממש אבל ממש מזכירות נשים,עד לחלק האומנותי שהם פתחו את הפה/ג'ורה שלהם,אין לי שום בעיה שגברים במקצועות מכובדים ולא מכובדים(נגיד יו"ר התאחדות)
יפרקו את הזעמם במשחק ספורט,זה לגיטימי ומקובל עליי לחלוטין,אך נשים שמקללות...זה כבר צורם באוזן ולא (יובל) נעים.
במהלך המשחק היינו עדים לאיום לרצח מצד אחת מנקבות הלהקה בטענה שאחד הברברים המקומיים,דחף במעט את אשתי אחרי שער של בית"ר. אשתי הרגיעה את הנקבה ולברבר שלום.
בשער השני של בית"ר הנקבות נורא התלהטו ובהשארת הזכר מהקריות החלו לקרוא תהילים,כן כן,במהלך משחק של בית"ר בטדי קריאת תהילים,מה הקשר אחרי שני שערים לקרוא תהילים,איני יודע אבל כך היה המעשה.
בשלישי ורביעי של בית"ר(4-1 בסיום) הג'ונגל היה בשיאו וכל המינים צהלו יחדיו בשמחה וחדווה.
כמובן שמשכנו  את כל הכסף של החתונה אחרי שקנינו שני קולה משהו שמזכיר גרעינים שחורים ובייגלה.
העיקר שנהנו והרומנטיקה והאהבה בנינו חצתה יבשות וימים.
סיכמו את יום הנישואין שלנו כיום התקפי במיוחד אבל עדיין צריך להתחזק באגפים ולשפר את החוד ואין שום עניין להביא זר למגרש שלנו.
ולסיום-כמובן שנישואין כמו שאר הבליי העולם הוא תעתיק מדויק במיקרו או מקרו של קבוצת/משחק כדורגל.
רצוי בעלים שמוכן להשקיע הרבה כסף,המאמן חייב להיות רגיש אבל קשוח בשביל שהעבודה תתבצע,השחקנים צריכים לשחק בשביל הנשמה והסמל,והעיקר שמתי שמביאים רכש לקבוצה שיהיה בריא בגוף ונפש ולא ירצה אחרי עונה אחת לברוח.(משל ונמשל בהזדמנות)

ט"ו באב (שעבר לפני כמה ימים) שמח לכל האוהבים,ולהשתדל להתרחק מפנדלים מיותרים ונבדלים שלא במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה