יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

אבדה תקוותנו

אנו פותחים את חודש ספטמבר חודש הרחמים והסליחות,ברוח הירואית וספורטיבית למדי.
נתחיל מהסוף.דודי סלע שחקן הטניס הבכיר שלנו שיחק נגד גדול הטניסאים רוג'ר פדרר ,כאמור המשחק היה משחק אימון ידידותי שבמסגרתו דודי סלע פינה את מקומו בכבוד לענק לדילוג לשלב הבא בטורניר ארה"ב.
האנה קורניקובה הישראלית שחר פאר,שכמובן פרט לזה ששניהם ממין נקבה,אינה דומה לא בצורת המשחק ולדאבוננו גם לא במראה,נשארה בסיבוב השני לטובת המדורגת 90 מקומות מתחתיה,כמובן מתוך נימוס,
נבחרת ישראל בכדורסל,עשתה הרבה כבוד לנבחרות הגדולות באירופה. גרמניה,צרפת וסרביה, והפסידה להם בהפרשים סבירים לחלוטין,כמובן מתוך ג'נטלמניות,ואי רצון לגרום לסכסוכים דיפלומטיים במדינות האהובות עלינו באירופה,ספטמבר אמרנו?בכל זאת צריך תמיכה נגד יום העצמאות המתבקש של העם הנכבש בציון.ומי רוצה להרגיז את דרק נוביצקי חס ושלום.

ונעבור למנה העיקרית,נבחרת ישראל בכדורגל,מכניסת השבת עד נכון ליום ראשון בבוקר,היה סביב הנבחרת הישראלית הרבה אנרגיה שלילית,הרבה כוחות מגיים אשר מעלים מסך עשן שחור מסביב לנבחרת הליגיונרים הבכירה שלנו,
אין לי רצון להוסיף דיבורים שליליים(כי נאמרו ויאמרו מספיק) אלא רק חיובים,רק התחיל בכך שסגל הנבחרת בראשות מר ויוה לה פראנס הם קבוצה של אנשים אשר לא מכבדים לא את המקצוע שלהם ולא את הדגל שלהם,והם החבורה של נמושות הכי גדולה שדרכה בבלומפילד מי ימי הפועל טייבה ששיחקה בליגה הלאומית.(כיום היא בתחתית ליגה ג' ומסרבת להתפרק..עמכם הסליחה)ומכאן נשבח ונהלל את הנבחרת ונקווה לשלוח לה בהילינג הרבה שפע אור אהבה ושמחה.

ונעבור לתירוצים-
יום שישי יום קדוש ליהודים,משחק שמסתיים שעה לפני כניסת השבת,זה לא יפה,איך מצפים מרפאלוב שלא אכל כבר שבועיים בבלגיה מפרום וקוסקוס של אימא שיוכל להתרכז במשחק,יוסי "ילד של מוצלח" בניון בדיוק חתם עוד חוזה בעוד קבוצה אנגלית ועוד פעם לשנה אחת,והוא היה צריך לעשות הרבה חשבון נפש עם שכח להביא משהו לחבר'ה מהדיוטי פרי.
איתיתוש שכטר שהוא כאמור החלוץ הכי טוב בגרמניה,נפל ליום אם מזל קצת נאחס,הרי ממתי בלמים יוונים אמורים כ"כ להפריע בניסיונות סללום 25 מ' מהשער?
בירם כיאל כמובן סבל מגזענות על רקע לאומני מצד היוונים ולא אשם בזה ששחקן עם שם של בחורה "נניס" לא סופר חמישה שחקנים ישראלים בדרך לחלק המקביל מאחורה לגב של אוואט,
זהבי הוא חמוד וגם חמד,אוואט הוא חתיך.
וכמובן כל ה13 אלף אוהדים של הנבחרת שהגיעו עם חצוצרות ותופים והפריעו לריכוז של הנבחרת,הם באו לתמוך או להרוס?
הצבעים כחול לבן?איזה משעמם,איזה בנאלי, עם היינו עם חולצות כתומות היה מוטיבציה אמיתית,
ואיך לא החולצות הלבנות של היוונים מחזירות שמש שסנוורו את הנבחרת,
וברקוביץ שצריך להיות בדרך להאג לתביעת ענק בנזקי גוף ונפש על פגיעה באנושות,אחרי עוד 90 דקות שהוא מייצר לנו שעווה מוגלתית לאוזניים.
בנבחרת כולם כמובן נתנו את הנשמה,באו מוכנים,שיחקו עם הרבה כבוד,היו טובים בחלקי כל המשחק ביחס לקבוצת הקט רגל של הכח רמת גן,לפרננדז בדיוק נגמר הסוכריות על מקל האוהבות אליו בקיוסק ברחוב "קוראסון" פינת "אמא שלך בגבס".וטל בנין,נו באמת טל בנין!!!, ולוזון...

אחרי ניתוח מקיף של השחקנים המאמן, העוזר שלו,היו"ר,האוהדים,היוונים שלא היו ספורטיבים,החוט האדום נגד עין הרע שבדיוק נקרע במחצית השנייה,אפשר לסכם שנבחרת ישראל לולא כל הסחות דעת,הייתה צריכה להביס 5-0 לפחות את היוונים ולשלוח אותם הבייתה באייר דה זאוס בטיסה ראשונה של המרגול אנד מרגול טורס.
אבל,וכמה חבל.וכל המוסיף גורע,
לא ניפגש ביורו 2012 וכנראה לא בריו 2014 וגם לא במפעל שאחרי וגם לא במפעל שאחריו,
דורשים להחזיר את ישראל לגביע אסיה,שהוא באמת מפעל מכובד עם נבחרות בעלות שם,כמו ערב הסעודית,טיבט,קזחסטן וכו'...
אני ממש מתאפק אך אני לא מסוגל,הסיבה להפסד היא באמת אך ורק בגלל-
אנטישמיות.ותו לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה