יום ראשון, 7 באוגוסט 2011

מספר 6

אני לא זוכר מפורשות שראיתי או שמעתי את מר לוזון ה' יקום דמו,אומר במצח נחושה שהליגה הישראלית מדורגת שישית באירופה,אני רק יודע זאת ממה שראיתי שצוחקים על האימרה הזאת במקומות הספורט המובחרים.
רק בדיקה צ'ייק קטנה, חולקים במקומות 1-3 איטליה אנגליה ספרד,4-6 גרמניה צרפת?,אז נגיד,אבל באמת רק נגיד שעל מקום שש יש לפחות כמה מתמודדות, פורטוגל,סקוטלנד,הולנד,טורקיה,רוסיה.עד כאן בתאוריה.
אז טוב כנראה שאנחנו ממוקמים מספר שבע.מקובל עליי לגמרי.
ההוכחה לכך לפניכם:
במידה ולא שמתם לב,אז השנה קמה לה תופעה מעניינת,משחקי הידידות,אולי כל שנה בפגרה אני נכנס לתרדמת ספורט,אבל לא נראה לי...
להפתעתי אני מגלה סקירות ותקצירים,שידורים חיים של מה?? של בית"ר נגד ראשל"צ שהשחקנים משחקים בחולצות אימון ויש גם קהל שפורץ למגרש.כותרת יוסף בניון בשערו הגדול בקריירה עם העקב מקפיץ שלוש פעמיים מול מי?,
ריאל מדריד נגד לוס אנג'לס,שידור חי espn,בקאהם מול רונאדלו.מרגש?
בחו"ל אולי יש עניין גדול במשחקי ידידות.עושים לנו כול מיני שילבובי משחקים אקזוטיים של קבוצות מהמזרח מול המערב,אבל מסופקני לחלוטין שבאיטליה משיהו התעניין במשחק של פלארמו מול קבוצת חובבים ששחקן ישראלי הבקיע בו צמד.אבל נחשו איפה זה קיבל כותרת ראשית. עוד דבר נוסף ומרתק שקורא בחלון העברות בין ישראל לאירופה,ממתי יש שלושים שחקנים ישראלים באירופה,בתקופת רביבו ברקוביץ היה מדור שבוע מיוחד,היום אפשר לקבל עדכון שוטף על כמה דאבל פסים עשה נאתכו באימון שקיבלו מעל ציון שבע באתר האוהדים, אבל מי אנחנו לזלזל בליגה הבלגית והפולנית,ואז מה עם בפועל רק שחקן ישראלי אחד שיחק במועדון נורמלי באירופה,וכל השאר משחקים פיפי קקי רק עם הרבה כסף תקוע בפנים,אז נכון שקשה עבור שחקן ישראלי שפעם שמע שאולי יזמנו אותו לנבחרת לסגל למשחק ידידות נגד גאנה החדשה,ואז הוא רק עושה קעקועים והולך ברחוב כאילו הוא מינימום אנייסטה,אבל איך נוכל להאשים את בני גילנו שבעוד אנחנו משחקים באמת פיפי וקקי הם משחקים כדורגל בקבוצות אלמוניות במשכורות שיבטיחו להם להימנע מלהיות חלק ממחאת האוהלים. אז יש לנו נבחרת שיכולה לעלות למפעלים.רק שיש לה מזל נחאס,בכל עיר שיש לשם דיל בדקה ה90 יש גם שחקן ישראלי שירצה לשמוע על המצב בארץ,וישמח לראות באיצדטיון מלא הניאונאצים שלו דגל ישראלי מתנופף,יש לנו את יוסי בניון הי"ו,עם אל הספורט יתן לנו מעט מרחמיו צפוי שלוש קבוצות ישראליות בליגות האירופאיות. ויותר מכל,מה שעושה אותנו לליגה השישית בטיבה באירופה,זה הניהול המשובח של התאחדות, יש לנו את אבי לוזון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה