יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

אנטישמיות

אחד הדברים האהובים עלי באהדת קבוצה זה התבטאות בלשון רבים,"אנחנו ניצחנו","שיחקנו לא טוב",הגיע לנו לנצח".היינו ראויים לפחות לתיקו".ועוד חיות דומות ואחרות.
פשר התבטאות הפשוטה של לשון רבים,בגוף ראשון,היא שאני חלק.
גבר חוזר הביתה(לצורך העניין בטרמפים ב12 בלילה כי לוקח לו להגיע מטדי לחור שהוא גר בו שעתיים)אחרי משחק של קבוצתו האהובה שנחלה הפסד,ואומר לבת-זוגתו,":שמעי היה לנו קשה,אבל שיחקנו כמו גברים",האישה שמבינה שכנראה שהגברבר בעל הכרס בירה הגדל באיטיות שמסתובב לידה תקופה לא מבוטלת הוא ספורטאי מין המניין,שממש משקיע והמשחק הספורטיבי הזה עם הכדור הוא נורא חשוב עבורו,והיא רואה לנכון מתוקף השימוש בגוף ראשון,לפנק אותו באיזה חצי מסאג' ולתת לו לישון יום למחרת עד מאוחר."כי כמובן הוא מאד התאמץ במשחק שלו".
אז נכון שדעתם קלה,כמו הרכבת החדשה בירושלים,ואיך נגיד זאת לכולנו ברור שלדבר בגוף ראשון על הקבוצה שלך(אני הבעלים של בית"ר בעיקרון אז היא הקבוצה שלי)היא הבל הבלים,אנחנו האוהדים לא שותפים אפעם בסגל(למעט מקרים בודדים)וכוח הפסיכולוגי שאנחנו כביכול נותנים לקבוצה,ורבים יחלקו עליי,הוא מבחנתי די מינורי.
אז נכון שכיף להגיד שהאוהדים הם השחקן ה-12 ,ונכון שאין קבוצה בלי אוהדים.
אבל למעשה אולי מול יציעים ריקים,קבוצות ליגת העל שלנו היו מתפקדות בצורה יותר טובה.
אבל לנו לחקוק בזיכרוננו דבר חשוב,"אנחנו" האוהדים,עבורנו זה תחביב  שמעורב במקרה הצורך כחלק אינטגרלי ממערך חיינו הלא תיקני בעליל.אז די לגוף ראשון הזה,אנחנו זה לא הקבוצה,הקבוצה זה אלה עם המשכורות הלא פרופורציונליות לעיסוקם ומדים מקוריים של יומברו אנחנו זה אלה עם הצעיפים.
-הם הפסידו ואני ישבתי ביציע ונסתי לתת הוראות,אבל מה לעשות שהם הקשיבו יותר לרוני לוי מאשר לי..הם הפסידו אני הייתי, רק באתי לעזור.

ושוב אנחנו בראש בין הרגלים ואוכלים את הלב,הפסדנו בשלב המכריע של עלייה לליגת האלופות,(שזה קבוצה בארץ שמשחקת באירופה וזה לא הפועל ת"א אפשר גם להתייחס לזה בגוף ראשון,זה חוקי לחלוטין)
אז נכון שהיינו צריכים לתת חמישייה ברמת גן,ונכון שהיינו צריכים לתת אותה כמות לערך בבלגיה,ונכון שאדון י.שחר נהיה רומני ולא שחרר מזומנים להביא שחקני חיזוק,.
אבל!,הרי ברור לנו כפי שמשה קצב הוא זכאי והוא לתומו רק דחף ידיים למ' שמכבי חיפה היא הכן קבוצה חזקה,וגם אחרי ששחרנו להם את האלוף האגדי אליניב ברדה ,גנק עדיין לא קבוצה שעולה  מבחינת כדורגל על מכבי חיפה,
אז איך מסבירים את הפסד המביך בפנדלים?
במילה אחת "אנטישמיות". יש לכם שכל יותר ישר מהבנה שמלמעלה באופ"א לא רוצים שנשחק בליגת האלופות,הרי מי שולט שם בהנהלה,כל הצרפתים האנטישמים הגזעניים האלה,תומכי ערבים,השמאלנים,אנטי דמוקרטיים,בולשווקים,
זאת הסיבה האמיתית מאחרי הקלעים.כרטיס אדום לאלמוג כהן,על מה? כולה נכנס מאחורה בשחקן בלי כדור,ביג דיל!למה שופט ששפט משחק גמר בינלאומי מתעסק בקטנות.ואיפה הפנדל שלא שרק לחיפה,ונבדלים וקרנות,וזה שאישרו שני שערים שלמים לגנק וקראו להם גולים.והכרעה בפנדלים על עלייה לשלב הבתים,זה ספורט?חד משמעית לא!~
טוב שלא הטילו מטבע,עץ או פלי,אנטישמיות אמרנו?
בתור נציג רשמי של הליגה מספר שש באירופה,אני אומר-גועל נפש!,תנו לשחק כדורגל,למה לערב פוליטיקה וענייני דת?למה? כי אנחנו שני הדברים השנואים ביותר בעולם,אנחנו גם ישראלים וגם יהודים?
באנו,ראינו הפסדנו, וחבל,  לפחות עכשיו חיפה יכול לפנות את עצמה לקחת אליפות שלישית וחצי בארבע שנים.

הערב אני בא בתחושת בטן לא כ"כ טובה עבור מכבי תל אביב ביוון,וגם לא עבור הפועל שהצליחה בצורה ניסית להפסיד לאלופת ליטא או לטביה.
מכבי מסיבה פשוטה, שכל כך קלאסי עבור קבוצה ישראלית להגיע לגומלין בהפרש שערים תהומי ואיך שהוא להצליח לחטוף בראש בצורה פתטית.
עבור הפועל שעושה מלחמה פסיכולוגית הפוך על הפוך,שלשם שינוי קבוצה ישראלית בטראש טוק (דיבורי זבל) מעזה להגיד שהיא הולכת לנצח,דבר שלא היה מעולם מימי "אם תרצו אין זו אגדה".
לפה או לפה גם מכבי וגם הפועל עדיפות לחלוטין לעלייה לליגה האירופאית(הכלאיים של גביע אופ"א וגביע למחזיקות גביע,או שזה בעצם היה אותו דבר?)והסיבה היחידה שאחרי יכולת משחק ברמה של ליגה ג',טעיות מול השער של קט רגל עיוורים.שמכבי והפועל יתפנו כמו חיפה להשקיע בפריימר ליג הישראלי היא כמובן הסיבה הברורה בלי שום קשר לזה שאנחנו בעלי מנטליות ספורטיבית נמוכה.היא-
אנטישמיות.

עוד לא אבדה תקוותנו,התקווה 2000"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה