יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

לא בבית ספרנו...

שבוע טוב ומבורך לרם,יוני,ינאי,אבי וכל שאר הקוראים.
אירוע מרתק ושונה תפס אותי השבוע,זה התרחש במדינה המודרנית חצי אירופאית חצי מוסלמית,מדינת הנאורות,
שכנתנו החשובה והאהובה,טורקיה או תורכיה.
ממובילות הכדורגל המקומי פנרבחצ'ה קיבלה עונש במשחק בבית ללא קהל,
ראו לנכונה התאחדות האדירה של האימפריה העות'מנית לשעבר לעשות סדר חדש ולקיים משחק ללא גברים.
כן זוהי אמת לאמיתה משחק כדורגל ללא קהל אוהדים של גברים.כן המוג'ו שלכם כמו שלי הרגע צנח לשפל חדש,
אבל כך היה במדינת הכיורים והחמסות.
שאני אומר משחק שהקהל הוא רק חבר'ה חסרי איבר זכרי וילדיהם מתחת לגיל המצוות (בני 12 למתקשים) אני ממש רואה בחזוני תסריט אימים האיום ונורא,
אך בטורקיה לא היה כך...בטורקיה בנות המין החלש דווקא נתנו בראש,לא פחות מארבעים אלף נשים מוסלמיות מוכות הגיעו לעודד.
ומה בין הליגה הטורקית וליגת העל בכדורגל,כמובן פרט לעובדה שמכבי תל אביב שותפה עם בשיקטאש בחמישיית שערים שהועברו באופן דיפלומטי לרישתה.
הסרטון של 40 אלף אימהות חד הוריות,מובטלות,מסכנות, והנשואות שהוכרחו באלימות פיזית ומילולית להגיע לאיצטדיון השכונתי מעורר אצלנו שאלות רבות,
איך זה היה נראה אצלנו?וכמובן למה שלא נחקה את הערבים שאנחנו יכולים? ובזה להראות כמה אנו רואים בעינינו אותם כשווים לנו.

עצמו עייניים, ודמיינו את יציע ג' מלא בנות מדלת אל כרמל שבאו לראות את מוחמד גדיר.
עוד כמה בנות נוצריות שבאו לראות את עידן ורד,ונשות השכונה הצמודה למפעל הזיקוק שבאו בשביל אלישע לוי,
מה קבלנו? חמש מאות לובשות ירוק צורחות בערבית במשך 90 דקות,בוא נגיד שלי זה עושה אסוציאציה לא משהו...
לא ששער חמש מלא בנשים היה יותר טוב, חוץ מהעובדה שאולי היה אותו כמות של קהל  ביחס לזמן שכביכול האוהדים הגברים של הפועל נוכחים,אבל יאמר שפרט לכמה קומוניסטיות ואנרכיסטיות שלא מגלחות, צפוניות מרמת אביב לבושות באדום זה לא יכול להזיק,
החשש שלי זה מפעילות שכזאת בטדי,פרט לעובדה שאני רק מדמיין את מיטב אוהדי בית"ר בעלי השערות לרוב מנסים להתחפש לנשים על מנת להיכנס למשחק בית מול ראשל"צ,הפחד היותר גדול הוא שיש מצב ממש סביר שטדי יקלוט ביציעיו את נשות בית"ר, אני מתכוון לכל נשות פסגת זאב שזה כבר איזה עשר אלף, השילוב של אחה"צ שבתי אביבי במלחה וארסיות לא בא לי טוב בכלל, מילא לשמוע את אוהדות בית"ר מקללות שהבני זוג שלהם לידם,אבל בהעדר השומרים,מי יהווה כרסן?
בקבוצות הגדולות דיינו שיהיה קהל נשים אבל מה יעשו הקבוצות הגלמודות של הליגה שלנו?

האוהדות של פנר נתנו בראש,הטורקיות או התורכיות שהם למען האמת אחרי צפייה שוב בסרטון ביוטיוב די מודרניות,
חוץ מי כמה קפייות בקהל היה גם בלונדיניות, ברונטיות,
שאני חושב על זה איזה דרבון לשחקן לדעת שאחרי גול הוא יכול לקבור את עצמו בתוך יציע מלא בנשים,
אולי פה בארץ זה יכול להיגמר ברע,
אבל וואלה רעיון שכזה הייתי ממליץ לכתחילה לסר פרגסון ליישם ביונטייד, גיגס ורוני יתנו חמישיות בכל משחק נתון במציאות שכזאת.ועם בנשים טורקיות עסקינן קל וחומר באנגליות.
השילוב של קהל נשים ושחקני כדורגל  אולי יכול להביא רק טוב בעצם?
בתור שחקן מה עדיף לרוץ לקהל חוליגנים מזיע ומצחין או ליפול לתוך זרועות עדינות מלאות בניחוחות כל טוב של DKNY.
כאשר אני ישתלט סופית על אופ"א אעשה בלי נדר,ליגה ניסיון של קהל בנות 19-23 במידות 90-60-90 בלבד.
לא שאני חס וחלילה רוצה להשתמש בנשים בתור אובייקט,אני רק אומר שמציאות שבפרי דמיוני יכול להוות שדרוג מקצועי לספורט בכלל וענף הכדורגל בפרט.

מתוך עניין זה כבר אפשר להקיש שמה שהולך באירופה לא הולך אצלנו..
עדיף אולי שמשחקים בלי קהל יהיו בלי קהל(לא שיש בלאו הכי יותר מדי קהל במגרשים...)
קהל משחקי כדורגל של נשים וטף בלבד?
לא בבית ספרנו...

תגובה 1:

  1. בקיצור באופן כללי אתה די שונא נשים וילדים ומה שבינהם...

    השבמחק