יום חמישי, 27 באוקטובר 2011

החבר'ה השניים..

שבוע קשה עבר בכדורגל הישראלי והעולמי,בראשיתו הקבוצה היפה בעולם מנצ'סטר המקורית והיחידה הפסידה לקבוצת הכסף והזהב מהשיכון ליד בתוצאה שתבייש את כתיבתה בשנית,כמו כן דבר שלא נרחיב בו כלל(בהשתדלות) היא התוצאה של האימפריה הירושלמית מול קבוצת שחורי השלום האחווה והרעות מעיר הפאר סכנין.
כמו כן לא התעלם מזכייתו של יקיר ליבנו גלעד שליט שזכה לטלפון נרגש מיו"ר עו"ד שמעון מזרחי וכרטיס לכל משחקי התאחדות לכדורגל הישראלית עד סוף ימיו,צוות הבלוג קיבל את תגובתו הבלתי רשמית של דובר התקשורת של משפחת שליט 
: "גלעד מאד שמח לטלפון מראש ממשלת מכבי תל אביב וברצון רב ייאש את משרת המאמן הראשי בעונה הבאה".

בעקבות חוסר המקצועיות של הליגה שלנו,ובאצבע מאשימה כלפי הפועל "הרבה כסף מעט שחקנים" ת"א  ומכבי "לאן נעלם הטאצ'" חיפה,ומבלי להתעלם מצהובי ת"א שמרשימים בצורה נפלאה בליגה האירופאית,ותודה רבה ליואב זיו שדאג לבעוט בצורה מדויקת כל כך את נעלו על הקוון,יישר כח!

ובכן הליגה הבלתי יציבה בעליל שלנו שאחרי כמעט שליש עונה לא ברור כלל על כוונות של שום קבוצה לגבי התואר המתקבל בסוף העונה לקבוצה בעלת נקודות הרבות ביותר (בשיטת 3 נ"ק ניצחון,1 נ"ק תיקו,0 נ"ק הפסד) אשר מכונה תואר האליפות.
הקבוצות הגדולות כאמור רוכבות על חצי סוס,ואז באות להם בסוג מסוים של פנטזיה הקבוצות דרג ב',היינו: נתניה,ק"ש,פ"ת לוזון,והיו כאלה שאמרו סכנין,שישנו סיכוי ממשי לקבוצות הנ"ל לזכות בתואר הנחשק של אלופת מדינת ישראל.
לאחר דיונים נרחבים הללו ישנו את הצורך לנתח בקצרה את המילים כדורבנות אילו ולהביא להקהל השפוי את התמונה הנכונה.
הבעיות ששכחו מיטב הפרשנים היא שבשלולית הקטנה המכונה כדורגל מקצועי בישראל ישנה מספר מצומצם של קבוצות היכולות בכלל להכיל מושג כזה של "אליפות".
כמובן וכמובן שאחראים לזה הם האוהדים המסורים.
יעלה על הדעת חגיגות אליפות בקריית שמונה?מי יאשר לכל חמש מאות החוגגים להתאסף יחדיו תחת קורת גג אחת כל סמוך כ"כ לגבול שלנו עם לבנון?
נתניה?40,000 (פלוס מינוס) תושבי העיר חוגגים יחדיו בטיילת,היש מספיק כוחות בטחון על מנת לאבטח אירוע של העולם התחתון חבריהם וחברי חבריהם?
פ"ת לוזון? פה כבר יש לי תחושה שמשפחת לוזון תדע להרים אירוע צנוע במידה ובטעות מכבי פ"ת תזכה באליפות,משהו בסגנון תהלוכת טנקים ממטולה לפ"ת בהשתתפות אח"מים סלבס ח"כים אומנים יוצרים אנשי קבע ותושבי שכונת מלבס פתח תקווה,במהלך התהלוכה החודשית יתקיימו הפניג הופעות מנגלים מצאת החמה ועד שקיעתה ומהשקיעה עד הזריחה.זיקוקים פירוטכניקה ונאום מרגש של מלכת אנגליה על כך שמשפחת לוזון היא ללא צל של ספק משפחת מלוכה בישראל.
סכנין? קבוצת המגזר האפרו-ישראלי יכולה לארגן חפלת אליפות בשמחה וטוב לבב בליווי בקלוואות וצ'וקולוקים...

חזון סוף העונה במידה ובטעות והיא תהיינה מותחת בהשתתפות החבר'ה השניים ייפול כמובן בגלל המנטליות של הקבוצות האלה,לצערנו אין די פרוסות בעוגה על מנת לחלק לקבוצות סטייל בני יהודה החביבה תארים 
הפועל ומכבי התחלקו להם באלגנטיות בין התארים בעשור האחרון ובאמצע ת"א ובית"ר העזו להפריע.
העונה כלל הנראה חיפה ות"א האדומה יורידו הילוך לראשון על מנת להכניס קצת עניין העונה לליגה,תודה רבה מצוות האתר על הפיכת הליגה לאפורה ועגומה,מה שכמובן ייתן תקווה לעונה הבאה שיביאו רכש סביר...
מכבי תל אביב שמתוך הנסיבות הברורות תיטול לשלל תאריה העונה את האליפות באמת מפני העובדה שבית"ר(שגם אמורה להיות בין הגדולות) תשתדל העונה להילחם על אליפות הפלייאוף התחתון,ושאר הקבוצות פשוט לא מסוגלות בצורתם הפשוטה ביותר להישאר יותר ממחזור שלם במקום הראשון,אז מתוך האנד דן דינו אנו נאחל מזל טוב לקבוצתו הבינונית של מוטי אווינר  וברק יצחקי וכמו כן  בהצלחה בניסיון עלייה מוצלח לליגת האלופות 2013.

זה לא שהחבר'ה השניים הם לא טובים 
הם לא יותר או פחות מקצועיים מהחבר'ה 
הם לא פחות יפים או מוכשרים
הם פשוט החבר'ה השניים..
והחבר'ה השניים פשוט לא לוקחים אליפות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה